sâmbătă, 8 martie 2008

Meet the Spartans



Meet the Spartans
In rolurile principale Carmen Electra, Kevin Sorbo

Era o vreme in tineretile mele cand imi placeau mult parodiile. Se pare ca acea vreme s-a schimbat, mai ales ca acest film mi s-a parut foarte slab. Sau poate in trecut se faceau parodii mult mai bune.

Tocmai terminand de vizionat filmul "300" si auzind ca, intre timp, a fost facuta o parodie dupa acesta, m-am gandit sa il incerc, poate imi va mai indulci parerea despre filmul original. Regizat de cei care au facut si seria "Scary Movie", ma asteptam la lucruri bune. Din pacate, este un film scarbos, cred ca acesta e cuvantul cel mai bun. Nu cred ca am ras macar o data pe parcursul lui, ceea ce e grav pentru ceea ce se vrea, o parodie.

Doar Carmen Electra merita sa te uiti la ea, chiar daca nu are calitati de actrita, poate de Playboy. Un alt avantaj e faptul ca dureaza doar o ora, deci relativ scurt.

Stati departe...

Nota 3/10
Jovi

Niciun comentariu: