joi, 6 martie 2008

2012 Doomsday



2012 Doomsday
In rolurile principale Matthew Bolton, Caroline Amiguet

Unul dintre cele mai slabe filme pe care le-am vazut vreodata, nepunand la numar pe cele la care am renuntat sa le urmaresc pana la sfarsit. De fapt, nu stiu de ce m-am uitat pana la final, mai ales ca era previzibil dupa primele 20 de minute. Scenariu prost, actori necunoscuti (desi nu este neaparat un lucru rau, de obicei) si inexistenti, o imagine mai slaba decat cea de televiziune.

Subiectul (pe scurt, pentru ca nu prea am ce comenta): o mare civilizatie antica din Mexic a prezis ca in anul 2012 va fi sfarsitul lumii, iar filmul descrie ultimele ore dinaintea Doomsday. Din pacate, scenariul sufera, chiar daca din subiect putea iesi o actiune interesanta, iar interpretii nu sunt deloc in stare sa sustina filmul.

Nu prea mai are rost sa spun mai multe...Daca vreti sa fiti total dezamagiti (inclusiv fanii SF-urilor, printre care ma numar si eu), urmariti-l.

Nota 2/10
Jovi

Un comentariu:

Anonim spunea...

De acord. O dezamagire totala. Si nu stiu cum de am reusit sa stau si eu si Nikki pana la final. Ba chiar am intrerupt si ciontinuat a doua zi in speranta ca totusi ceva bun o sa iasa din filmul asta. Ca sa-i dau si eu o nota: 0/10. E lipsit de orice valoare cinematografica 0 - acting, 0 - dialog, 0 - screenplay, o - directing. Incerc din greu sa-mi amintesc daca am vazut un film mai mediocru. Cum ar zice americanii: "lame".