vineri, 12 decembrie 2008

Poze...

Poze recente cu minunatul meu Catalin....








12 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt super,numai ca ai impresia ca e este o fetita.Parul il tradeaza, dar tot baietel este.

Anonim spunea...

sa va traiasca! :) seamana mult cu mami :P

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

Multumesc pentru comentarii, "anonimilor"...

Anonim spunea...

Frumusel foc, manca-i-as ochii! Pe cuazntul meu chiar seamana cu Justin Timberlake in a 3-a poza pe blog. Va salut si va imbratisez de pe meleaguri straine!!

Anonim spunea...

ochisori care spun tot....nu mai e nevoie de alte comentarii

Anonim spunea...

sotul meu spune ca ,atunci cand vede astfel de copii,i se rupe inima dupa mamicuta lor ....SA VA TRAIASCA ! MARIAN DUTU

Anonim spunea...

Vaaaai, ce copil frumoooos. :)
Am inteles din comentarii ca e al tau. :)
Sa iti traiasca si sa creasca mare si destept si sa salveze lumea de la pieire. :)

Anonim spunea...

ce minune, Jovi! puiul... parca vine din povesti! sa va traiasca! sa creasca mare, sanatos, voios!!

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

@Ghitza...Si noi te salutam si abia asteptam sa te revedem. Cat despre asemanarea cu Justin, nu ma pronunt, sper ca sa il doboare din orice topuri Cata:)

@Mariane...Puneti pofta in cui..sper sa nu ti se rupa inima prea tare :D

@mada...merci...si mie imi plac ochii f.f.f. mult

@Tomata...da, al meu este, sper:)...cat despre salvarea lumii, poate o reusim noi ca suntem tineri, inteligenti si cu mintea pe umeri (am folosit limbaj prea de lemn?)

@Monica...merci, draga Monica, si tie aceleasi urari de bine...si da, din povesti parca e...si dulce si cuminte...

Anonim spunea...

super pushti ... il pun pe lista pentru fica-mea pe mai tirziu :)
ombun

Anonim spunea...

i like him...is so nice...and funny...who old are he?

Jovi spunea...

6 years old... just today...