sâmbătă, 26 iulie 2008

Harry Potter and the Order of the Phoenix




Harry Potter and the Order of the Phoenix (Harry Potter 5)
In rolurile principale Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint

O noua schimbare de regizor si cel mai intunecat film de pana acum, dar si, dupa parerea mea, cel mai slab, actiunea mi se pare suparator de inceata, iar Harry prea inchis. Poate ca aceasta apreciere a mea este si din cauza ca am urmarit toate partile unele dupa altele si s-a produs o saturatie de Harry Potter. Asa ca voi face o pauza mai mare si nu voi citi cartile, asa cum imi propusesem, ci voi astepta noul film din aceasta toamna.

Harry Potter este acum intr-o postura noua si anume parasit de gandurile bune si, nemaiavand incredere in nimeni, incerca sa se inchisteze in propriul suflet si sa plece in lumea lui. Colegii nu il cred ca Cap-de-Mort s-a intors si ii intorc spatele. Iar cand o noua profesoara, Dolores Umbridge, reprezentanta Ministerului Magiei, introduce noi reguli, foarte stricte, in scoala, viata la Hogwarts se transforma intr-una lipsita de haz si voie buna.

Actiunea primordiala devine astfel modalitatea studentilor de a scapa de dictatura lui Dolores. La recomandarea lui Hermione si a lui Ron, Harry da prietenilor lectii de magie si formeaza asa-numita "Armata a lui Dumbledore", lucru care duce la o noua confrutare cu Fortele Intunericului, conduse de Cap-de-Mort, dar si la o noua amanare a disputei pentru ultimul episod. Insa incet-incet misterele se lamuresc.

Un film prea lung pentru ceea ce a vrut sa exprime, iar regizorul mi s-a parut, cred, cel mai slab din cei patru de pana acum. Dezmagitor pentru o serie, care se vrea din ce in ce mai buna.

Nota 6.5/10
Jovi

Niciun comentariu: