marți, 10 martie 2009

Chris Rock: Kill the Messenger



Chris Rock: Kill the Messenger - London, New York, Johannesburg

Regia
Marty Callner
In rolurile principale Chris Rock
De obicei sunt fan al genului "stand-up comedy". Mi-a placut si imi place inca dupa atatia ani de Seinfeld, am o colectie a serialului cu numele sau. De asemenea, urmaresc cat pot de des serialele de acest gen prezentate de HBO Romania, cu actori de comedie romani. Chiar uneori, urmaresc din Cafe Deko clipurile postate pe Youtube. Asa ca am asteptat cu interes spectacolul lui Chris Rock, intitulat "Kill the Messenger", care a reunit imagini din trei spectacole cu aceleasi subiecte, din Londra, New York si Johannesburg-Africa de Sud.

Totusi mi s-a parut un show destul de slab, cu glume destul de subtiri si rasuflate. S-a pus mare accept pe doua lucruri care poate nu pot prinde la fel de mult spectatorul roman. In primul rand, fiind realizat inaintea alegerilor din Statele Unite ale Americii, Chris Rock si-a manifestat clar dorinta de a fi ales Obama (cum altfel?) si l-a glorificat pe acesta, in timp ce il denigra (facand glume usor deplasate) pe McCain. In al doilea rand, s-a pus accentul de discriminarea rasiala de care sufera inca negrii in America si aiurea.

Partea a doua a show-ului a constat in mici glume in legatura cu diferentele dintre barbati si femei, insa spuse pe o panta sexuala explicita, incat, la un moment dat, speram ca sub 18 ani sa nu fi fost permis accesul in salile de spectacol din Londra, New York si Johannesburg.

Chiar am ales aceasta colectie de glume pentru relaxare dintre multe altele de acelasi calibru. Se pare ca alegerea a fost destul de neinspirata, nu cred ca am zambit de mai mult de doua ori in cele 80 de minute ale spectacolului. Slabe momente de comedie.

Nota 4/10
Jovi

Niciun comentariu: