luni, 8 iunie 2009

Cele mai frumoase amintiri-Francoise Sagan
















“Cele mai frumoase amintiri”, de Françoise Sagan
Editura Nemira, colecţia Babel, Bucureşti, 2009
Traducere din limba franceză de Ion Doru Brana

Amintirile lui Françoise Sagan
Articol participant la Concursul "Promovez lectura" de la Tamada.ro.

Moto : «Am descoperit că darul scrisului era un cadou al sorţii, făcut foarte puţinor oameni, şi că sărmanii neghiobi care voiau să facă din el o carieră sau un divertisment nu erau decât nişte mizerabili profanatori.»

Continuare pe Filme-carti.ro.

3 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Oh, Francoise Sagan e una dintre scriitoarele pe care le-am disecat cel mai mult.
Am citit de la ea Bonjour, tristesse, Un profil perdu, Aimez-vous Brahms? si cred ca atat. :) Da' is usurele si se citesc rapid.

Hoffa spunea...

Pare a fi interesanta cartea. O sa imi fac timp sa o citesc si eu.

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

@Tomata...Am citit si eu prin liceu Aimez-vous Brahms? ca parte a lecturii obligatorii de limba franceza, lectura ce o uram atunci si acum o apreciez din ce in ce mai mult. Si cartea asta citita acum e la fel de usurica, am dat-o gata intr-o dupa-amiaza la tara.

@Hoffa...Este interesanta si facil de citit, seamana un pic cu Tour de France a lui Barnes, dar mult mai captivanta.