luni, 5 ianuarie 2009

Madagascar: Escape 2 Africa



Madagascar: Escape 2 Africa

Regia
Eric Darnell, Tom McGrath
In rolurile principale Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer

Incep azi descrierea filmelor bune pe care le-am vazut in cele cinci zile care au inconjurat petrecerea de Revelion. Cum am un prieten foarte bun care apreciaza desenele animate de calitate, normal ca au fost si dintre acestea. Iar urmarea mult-apreciatului "Madagascar" a fost un film de animatie apreciat, la care am zambit sau am ras cu pofta, aventura simpaticelor animale ajunse in Africa reusind sa ne aduca buna-dispozitie.

Cum spuneam, filmul de fata continua povestea din Madagascar, pe care l-am vizionat acum cativa ani si care, la acel timp, mi-a placut, a fost antrenant si amuzant. De data aceasta, protagonistii, cum ar fi leul Alex sau zebra Marty, reusesca sa fuga cu avionul, care esueaza in Africa, in loc sa ajunga inapoi, la gradina zoologica din New York. Toate eforturile lor se concentreaza astfel in evadarea din Africa, incercand sa supravietuiasca in viata salbatica, la care se acomodeaza cu greu si pe care multi dintre ei nu o pot suferi.

Planul lor este opusul infailibilului: pinguinii trebuie sa construiasca un avion din bucati, din jeepuri furate de la turistii care fac safari prin Africa. Leul Alex isi gaseste familia de mult pierduta, iar aici notiunea de Rege este cu totul alta decat aceea de "Rege al New York-ului". Hipopotamita Gloria se indrgosteste de un hipopotam Moto Moto, desi girafa Melman o iubea de mult si nu avea curajul sa i-o spuna.

Un film care mi-a placut, a fost relaxant, a meritat. Pinguinii si Moto Moto sunt sarea si piperul, scenele cu ei, mai putine in prima parte, au fost foarte amuzante. O continuare reusita, desi nu egaleaza Ratatouille sau primele parti din Shrek.

Nota 7/10
Jovi

4 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Este un film absolut genial de vazut intr-un grup mai maricel! Garanteaza distractie maxima si hohote de ras pana dimineata!

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

Nu pot spune chiar "absolut genial", insa, da, intr-un grup care apreciaza acest gen de filme aduce buna-dispozitie!

Mihai spunea...

L-am vazut si eu dupa ce am citit postul tau .
Babuta e cel mai tare personaj .
Sa speram ca nu vine in audienta la sefu' :)) .

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

Daaa, mare dreptate ai, ar fi buna in audienta...hihi...