luni, 22 septembrie 2008

Serbarile Toamnei in Campina

Intr-o atmosfera placuta, care personal mi-a placut foarte mult, s-a desfasurat la Campina, in week-end-ul abia incheiat, prima editie a "Serbarilor Toamnei"...un frumos parfum interbelic intr-un oras la fel de frumos...


Costumatii mult-dragi mie...

Un dans in mijlocul orasului pe acorduri de Cristian Vasile...

Un clovn, bucuria copiilor...


Un lustragiu, de asta aveam nevoie chiar si eu...



Si cultura campineana si-a tras partea, prietenul meu, Codrut Constantinescu lansandu-si a patra carte, "A trai pentru a citi"...

Primarul si secretarul orasului, impreuna cu doamnele lor, cu consume interbelice, iesiti la o bere ("Prietenii stiu de ce")...

Nici fanfara nu s-a lasat mai prejos...


3 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-a placut mult atmosfera care se degaja din fotografii, Jovi! Astfel am luat parte si eu, un pic, la aceste Serbari ale Toamnei in Campina!

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

Ma bucur ca ti-a placut, Monica...poate vei avea ocazia sa le vezi si cu ochii tai anul viitor.

Anonim spunea...

mi-au placut f.mult serbarile toamnei din imaginile vazute.multumim pt postare.noi nu am putut fii acolo.poate la anul...