vineri, 26 septembrie 2008

The Hot Chick




The Hot Chick

Regia
Tom Brady
In rolurile principale Rob Schneider

Evenimentele ultimelor doua-trei saptamani, munca de la serviciu m-au determinat sa vad din ce in ce mai putine filme. Desi imi doream sa vizionez, sa ma relaxez, sa citesc o carte, orice clipa de ragaz ma indemna la somn. De aceea, calitatea filmelor (chiar daca putine) lasa de dorit, insa sunt unele care m-au predispus la relaxare mentala.

Asa apare un film, "The Hot Chick", care, marturisesc, nu este "filmul de ieri", ci "filmul din ultimele 10 zile", din care am vazut cam zece minute zilnic inainte de a cadea intr-un somn profund. Ii spuneam mai demult unui prieten ca, indiferent cat de obosit sunt, un film bun, peste medie, imi opreste temporar senzatia de oboseala si ma mentine treaz pana la capat. Acesta nu a facut-o. Un alt fapt interesant este ca nu imi mai amintesc prea mult din subiect, nici prea multe faze comice (pana la urma este o comedie), iar cele de care imi aduc aminte nu merita prea mult povestite.

Subiectul pare transpus dintr-un film mai vechi cu Mel Gibson, nu imi mai amintesc numele lui: Rob Schneider interpreteaza rolul unui barbat (urat), care se preia sufletul unei blonde (foarte frumoase, dar lipsita de creier) si devine femeie. Cu faze amuzante, unele prea lipsite de inventivitate, unele preluate din alte filme.

Un film care m-a relaxat asa de mult incat m-a adormit in fiecare seara...deci:

Nota 6/10
Jovi

Niciun comentariu: