duminică, 10 mai 2009

Poze Catalin










10 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Vai! E mai mare Tom decat el :) O scumpete!

Denisa spunea...

Cat de mult imi place in poza a treia, stand "batraneste" cu mana pe genunchi...si asta intr-o opozitie perfecta cu zambetul pur al unui copil. Sa te umple de bucurii si de mandrie.

marlena46 spunea...

Mie imi place cel mai mult mutrisoara lui smechera si sigura in brate la mamica!
Buneinteles ca el stie ,ca este inima mamicii!

Marlena.

Unknown spunea...

Adorabil!! Sa ai parte de bucurii si sa traiesti intens fiecare clipa cu el

Constantin Marin spunea...

Ştefan, mie îmi place în întregime, în toată galeria de imagini, de Cătălin. Este frumos, are o privire caldă, odihnitoare. Va fi, cu siguranţă, un membru de nădejde al ,,echipajului" vostru.
Să vă pregătiţi, tu şi soţia ta, pentru vremea, foarte apropiată, când Cătălin va începe ,,tirul de artilerie" al întrebărilor.
Vă urez zile frumoase.

Constantin Marin

Kaartijer spunea...

Dragut foc pustiul! Thanks for sharing!

Florentina Botoc spunea...

E tare frumusel !

Unknown spunea...

La mai mare - si de ce nu, la mai multi - daca ies la fel de reusiti :-).

Jovi Filme-cărți.ro spunea...

Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase pe care le-au scris aici...Ma voi stradui sa am grija de el.

@Denisa. Am schimbat un pic ordinea, asa ca poza de care vorbesti tu este acum a doua.

@Marlena. Da, poza aceea ii place si sotiei mele, dar si mie. Si da, este inima mamicii, nu o lasa din ochi in nicio secunda. E ca un scaiete.

marlena46 spunea...

In plus ,sa-i aduceti alaturi si o surioara sau un fratior ,cu care sa se joace si sa va jucati si voi doi parintii.
Cu drag si din inima,
Marlena.